Logo Manu-Mail nv
Logo ESF en Vlaamse overheid

DigRevC19

Een project gefinancierd en gesteund door
het Europees Sociaal Fonds (ESF)
en het Vlaams Cofinancieringsfonds

Met ondersteuning van subsidie partner, Kreski cvba

Gebruik van online tools in offline omgeving - Week 8

Digital (self)service & Chatbot/FAQ

(Gebruik de pijltjes of spatiebalk om door te gaan)

Digital (self)service


Klanten kunnen tegenwoordig steeds vaker gebruik maken van selfservice.
Dat wil zeggen dat ze het antwoord op hun vragen vinden zonder tussenkomst van een medewerker.
Een chatbot, FAQ op de website, of de mijn omgeving zijn allemaal voorbeelden van selfservice.

Chatbot en FAQ


Een Chatbot is een geautomatiseerde gesprekspartner die te vinden is op een website/app.
Chatbots zijn te vinden op websites en zijn voorgeprogrammeerd om op veelgestelde vragen
te beantwoorden. Deze worden ook wel eens FAQ (Frequently Asked Questions) genoemd.

Aan de slag!

Stof tot nadenken


Zijn er toepassingen die we nu gebruiken m.b.t.:
Digital (self)service & Chatbot/FAQ


Geef jouw idee dan zeker mee: Stefanie (sales@manu-mail.be)

Gebruik van online tools
in offline omgeving
Week 8

Presentatie van 06/07/2022,
Gegeven door Kenzo Noël


Klik hier om naar het hoofdscherm te gaan