Logo Manu-Mail nv
Logo ESF en Vlaamse overheid

DigRevC19

Een project gefinancierd en gesteund door
het Europees Sociaal Fonds (ESF)
en het Vlaams Cofinancieringsfonds

Met ondersteuning van subsidie partner, Kreski cvba

Digital en media planning - Week 7

- Persoonlijke verkoop en evenementen
- Geïntegreerde on- en offline aanpak

(Gebruik de pijltjes of spatiebalk om door te gaan)

Persoonlijke verkoop

en evenementen


Een promotiemethode waarbij een organisatie een partij (accountmanager of verkoper) inzet
om persoonlijke relaties op te bouwen met als doel toegevoegde waarde voor beide partijen te realiseren.

Met het organiseren van evenementen richt men zich op het ontwikkelen, verdiepen en uitbouwen van
een relatie met één of meer (genodigde) doelgroepen, waarbij het evenement als marketing-/communicatie-
instrument wordt ingezet en waarbij emotie en beleving samenkomen.

On- en offline aanpak

Geïntegreerd


Het is een must om een synergie/samenhang te vormen tussen on – en offline communicatie om
op een heel bewuste manier uw doelgroep te bereiken en uw boodschap uit te dragen.

Aan de slag!

Stof tot nadenken


Zijn er toepassingen die we nu gebruiken m.b.t.:
Persoonlijke verkoop en evenementen
& Geïntegreerde on- en offline aanpak?

Of denk je aan nieuwe toepassingen?
Geef jouw idee dan zeker mee: Stefanie (sales@manu-mail.be)

Digital en media planning
Week 7

Presentatie van 20/10/2021,
Gegeven door Gilles Van Der Linden


Klik hier om naar het hoofdscherm te gaan