- Positionering, branding en communicatie
- Branding en creatieve ontwikkeling
Het kiezen van een onderscheidende, relevante en geloofwaardige positie in het hoofd van de klant.
Door een goede positionering krijgt men een voorkeurspositie bij de doelgroep.
Is het opbouwen van merkbekendheid en verwijst naar de bewuste acties die je onderneemt
om de perceptie van mensen van je product of dienst te beïnvloeden.
Het doel van branding is om je klanten telkens opnieuw weer voor jouw merk te laten kiezen.
Om een positieve branding te genereren moet men in zijn communicatie onderscheidend zijn
en je klanten, relevante (nieuwe) ervaringen meegegeven in elke fase van de klantreis.
Tegenwoordig maakt men vaak gebruik van storytelling of het vertellen van verhalen.
Een merk met een verhaal: dat spreekt mensen aan.
Een duidelijke brandingstrategie creëert ook vooral verbondenheid met je klanten.
Zijn er toepassingen die we nu gebruiken m.b.t.:
Positionering,
branding, communicatie
en creatieve ontwikkeling?
Of denk je aan nieuwe toepassingen?
Geef jouw idee dan zeker mee: Stefanie (sales@manu-mail.be)