Logo Manu-Mail nv
Logo ESF en Vlaamse overheid

DigRevC19

Een project gefinancierd en gesteund door
het Europees Sociaal Fonds (ESF)
en het Vlaams Cofinancieringsfonds

Met ondersteuning van subsidie partner, Kreski cvba

Content Marketing - Week 2

Contentdoelen en -doelgroepen

(Gebruik de pijltjes of spatiebalk om door te gaan)

Contentdoelen


Vooraleer content te creëren moet men concrete doelstellingen opstellen waarin te lezen staat wat je met jouw
content wil bereiken. De meest voorkomende doelen hierbij zijn meestal gericht op het verhogen van de omzet,
op het creëren van besparingen of op het vergroten van de bekendheid van je organisatie/merk.

Contentdoelgroepen


Om echt relevant te zijn, moet je je doelgroep kennen. Dit doe je door een persona te maken die jouw
doelgroep vertegenwoordigt, een beschrijving van een persoon. De beschrijving is volledig fictief,
maar het zorgt ervoor dat je weet wat je publiek doet en hoe je ze het beste kan helpen.

Aan de slag!

Stof tot nadenken


Zijn er toepassingen die we nu gebruiken m.b.t.:
Contentdoelen en -doelgroepen

Of denk je aan nieuwe toepassingen?
Geef jouw idee dan zeker mee: Stefanie (sales@manu-mail.be)

Content Marketing
Week 2

Presentatie van 12/07/2021,
Gegeven door Gilles Van Der Linden


Klik hier om naar het hoofdscherm te gaan