- Introductie van
contentmarketing en community
- Commitment, budget
en organisatie
Contentmarketing: Door als bedrijf op regelmatige basis berichten te plaatsen op sociale media,
of regelmatig nieuwe blogs te plaatsen op je website, zullen mensen vaker herinnerd worden aan jouw bedrijf.
Dit zorgt voor meer naamsbekendheid en een 'top-of-mindpositie'.
Community: een groep mensen met dezelfde interesse die hier vaak actief met elkaar over spreken.
Zowel op een platform als in real life. Mensen identificeren zich hierbij met hun community/communities.
Commitment draait om de mate waarin je doelgroep zich verbonden voelt en interageert met je bedrijf.
Om commitment te stimuleren moet men als bedrijf zoveel mogelijk passende content creëren voor de
doelgroep(en) en hiervoor een degelijk budget bepalen voor de advertentiekosten en dergelijke.
Zijn er toepassingen die we nu gebruiken m.b.t.:
contentmarketing en community,
commitment, budget
of organisatie?
Of denk je aan nieuwe toepassingen?
Geef jouw idee dan zeker mee: Stefanie (sales@manu-mail.be)