Service aan bestaande klanten via:
- (mobiele) website
- apps
- e-mail
- social media
Naast relevante content kan je de klantenbinding via je (mobiele) website ook verhogen door niet
alleen je product of dienst te promoten, maar ook door gratis relevante informatie/diensten aan te bieden.
Het bieden van serviceverlening via apps is in opmars. Steeds meer organisaties bieden verschillende
opties om via apps in contact te treden met bedrijven. Zo kun je vanuit jouw app een optie aanbieden
om direct een chatgesprek aan te gaan met één van je servicemedewers.
Door een e-mail te versturen naar een klant met daarin bv. een artikel met handige tips
in verband met het het gebruik van het product/de dienst dat de klant bij jouw reeds gekocht heeft.
Voor het opbouwen van een sterk klantenbestand met loyale klanten is regelmatig klantencontact een vereiste.
Hiervoor is het actief zijn op social media zeer belangrijk. De klant kan er snel en gemakkelijk met zijn vragen
bij je terecht in de chatruimte.
Zijn er toepassingen die we nu gebruiken m.b.t.:
Service aan bestaande klanten via
(mobiele) website, apps, e-mail of social media?
Of denk je aan nieuwe toepassingen?
Geef jouw idee dan zeker mee: Stefanie (sales@manu-mail.be)