- De rol van contentmarketing bij
online branding, klantenwerving & retentie
- Klantrelatie en eCRM
Waardevolle content aanbieden online is niet alleen van uiterst belang om nauw in contact te staan
met de doelgroep, maar ook om de online vindbaarheid/zichtbaarheid van de onderneming te verbeteren.
Het overtuigen van mogelijke klanten tot de aanschaf van jouw product/dienst.
Klanten uiteindelijk aan jouw bedrijf proberen te binden en ze trachten te behouden.
Het is duurder om nieuwe klanten aan te trekken, dan huidige klanten te behouden.
Juist daarom is het uiterst belangrijk om te investeren in een goede en duurzame relatie met de klant.
Electronic Customer Relationship Management: hiermee kan men als organisatie de relatie en interactie
met (potentiële) klanten beheren.
In een CRM-systeem kan men elke interactie die een klant met je bedrijf aangaat in kaart brengen,
in elke fase van zijn klantenreis.
Zijn er toepassingen die we nu gebruiken m.b.t.:
Contentmarketing of klantrelatie en eCRM?
Of denk je aan nieuwe toepassingen?
Geef jouw idee dan zeker mee: Stefanie (sales@manu-mail.be)